PROJEKT: Cyfrowe rozwiązania promocji informacji
w MCSW „Elektrownia” w Radomiu.

Wirtualny spacer po instytucji jaką jest Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu ma na celu przede wszystkim promocję instytucji i sztuki współczesnej przez nią przedstawianej. Rozwiązanie proponuje zapoznanie się z instytucją i jej bieżącą ofertą przy pomocy zaawansowanego narzędzia pozwalającego na wybranie opcji zwiedzania – spaceru 3D, widoku planu całej instytucji, podziału na poszczególne piętra. W każdej z wybranych opcji oznaczone są kluczowe miejsca oraz obiekty sztuki wraz z opisami.

Odbycie wirtualnego spaceru ma zachęcić do odwiedzenia instytucji i zapoznania z jej ofertą w świecie materialnym, a nie cyfrowym. Nowoczesne narzędzie pozwala na docieranie z ofertą instytucji do nowych odbiorców, zarówno dorosłych, jak i młodzieży, dla której funkcjonowanie w sferze cyfrowej jest czymś oczywistym i koniecznym.

Ponowna aranżacja foyer budynku MCSW „Elektrownia” w Radomiu oraz przeorganizowanie przestrzeni ekspozycyjno-reklamowej przed głównym wejściem do budynku pozwoliło na uatrakcyjnienie sposobu prezentacji oferty kulturalnej placówki oraz jego pełną digitalizację. Instalacja ekranów LED wprowadziła bieżącą i prowadzoną w sposób nowoczesny i atrakcyjny promocję bieżącej działalności instytucji. Zastąpienie szklanych witryn służących do montażu banerów reklamowych ekranami diodowymi pozwoliło na zareklamowanie oferty kulturalnej MCSW „Elektrownia” w sposób nowoczesny a ponadto pozwala na swobodną, bez kosztową i natychmiastową zmianę prezentowanego wydarzenia.

Parametry techniczne ekranów LED: ekran LED o wymiarach 168 x 264 cm; technologia SMD; rozdzielczość 1,87; wielkość modułu 240 x 240 mm.
Parametry techniczne ekranów SMD: technologia ekranu SMD; rozdzielczość 3 mm piksel; jasność 5500 cd/m2; szczelność kabinetu IP 65; kąty widzenia poziomy 140 st.; częstotliwość odświeżania >1920 Hz; 1 ekran o wielkości 384 x 192 cm; 2 ekrany o wielkości 288 x 192 cm.

Dokumentacja filmowa: